[vc_row][vc_column][vc_column_text]

از اهداف فروشگاه تخصصی کالا و تجهیزات ساختمانی سیتی سازه خرید با رضایت مندی کامل مشتری می باشد. ما در تلاشیم تا مشتری خریدی با رضایت و آسوده خاطر انجام دهد. ما همواره می کوشیم تا کالا به صورت صحیح و سالم و مطابق سفارش مشتری به دست او برسد. اما ممکن است مشتریان در این فرآیند با مسائلی دچار شوند که برای آن ها تمهیداتی اندیشیده شده است.

  • ایراد فنی:

در مواردی مانند خرید هود ، اجاق گاز ، فر و … که می بایست نصب حتما توسط نصاب شرکت نصب گردد تا گارانتی شروع گردد ، ایراد فنی فقط با تاییدیه نصاب شرکت و تا ۷ روز قابل قبول است. در موارد دیگر در صورت سالم نگه داشتن کارتن تا ۷ روز می توانید به ما اطلاع دهید تا به مورد شما رسیدگی گردد. بدیهی است راه اندازی نادرست ، حمل و نقل نادرست ، تنظیمات نادرست و نگهداری در شرایط نامناسب به عهده سیتی سازه نمی باشد.

[/vc_column_text][vc_separator color=”black” border_width=”2″ el_width=”90″][vc_column_text]

  • ایراد فیزیکی:

هنگام دریافت کالا توسط مشتری در شهر تهران ، نیاز است تا مشتری کالای خود را از لحاظ ظاهر فیزیکی بررسی نماید و در همان زمان در صورت وجود ایراد به ما اعلام نماید. در غیر اینصورت ایراد متوجه ما نخواهد بود. ارسال کالا در شهرستان به وسیله باربری ، پست و تیپاکس انجام می پذیرد. سیتی سازه موظف به تحویل سالم به یکی از روش های انتخابی ارسال می باشد و مسئولیت حمل کالا در شهرستان به عهده سیتی سازه نمی باشد. هنگام دریافت کالا در شهرستان پیش از امضای رسید به سلامت آنها توجه نمایید. مسئولیت ارسال چینی بهداشتی به شهرستان به عهده مشتری و با ضمانت مشتری می باشد.

[/vc_column_text][vc_separator color=”black” border_width=”2″ el_width=”90″][vc_column_text]

  • مغایرت:

مشتری می بایست کالا را در صورت واضح بودن جعبه از لحاظ مطابقت با سفارش خود بررسی نماید. در صورتی که این امکان فراهم نبود و محصول دریافتی با محصول انتخابی شما از سایت سیتی سازه و فاکتور شما مغایرت داشت ، می بایست حداکثر تا ۲۴ ساعت مغایرت را به ما اطلاع دهید. در غیر اینصورت مسئولیتی متوجه سیتی سازه نخواهد بود.

[/vc_column_text][vc_separator color=”black” border_width=”2″ el_width=”90″][vc_column_text]

  • انصراف از خرید:

در صورتی که از خرید خود بنا بر دلایل فنی یا سلیقه ای پشیمان شده باشید ، در صورتی که جعبه باز نشده باشد حداکثر تا ۷ روز می توانید کالا را عودت نمایید. هزینه بازگشت کالا در این موارد به عهده مشتری می باشد. وجه کالا حداکثر تا ۲۴ ساعت بعد از دریافت کالا و اطمینان از سلامت آن به کارت یا حساب مشتری واریز خواهد شد. (لازم به ذکر است محصول سفارشی به هیچ عنوان امکان تعویض یا مرجوعی ندارد)

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]