انتقال تصویر دستگاه ورتینا IP Static

از مهم ترین ابزارها برای نظارت بر محیط ، دوربین های مداربسته می باشند. این دوربین ها در انواع مختلفی طراحی و عرضه می شوند و در شرکت ها ، اماکن عمومی ، بانک ها ، پارکینگ ها و سایر مکان ها مورد استفاده قرار می گیرند. در این بخش انتقال تصویر دستگاه ورتینا IP Static را شرح خواهیم داد.

شرکت ورتینا (Vertina) برندی پیشتاز در عرضه سیستم های حفاظت و نظارت محیطی است. کنترل، نظارت و ضبط این دوربین ها در دستگاه های دی وی آر (DVR) انجام می گیرد. dvr ورتینا یکی از انواع محصولات با کیفیت عرضه شده این شرکت می باشد.

انتقال تصویر یکی از نیاز های دارندگان سیستم های مداربسته می باشد. برای این کار نیاز هست تا شما جهت انتقال تصویر در بستر اینترنت ، یک IP استاتیک از شرکت ارائه دهنده اینترنت خود بگیرید. در ویدیو زیر به شرح کامل انتقال تصویر در دستگاه های ورتینا می پردازیم.

[aparat id=”1tWLH”]

vertina عرضه کننده انواع دوربین های دام و بولت و DVR های دیجیتال و AHD و هم چنین سیستم های مدار بسته تحت شبکه می باشد. دوربین ها و DVR های ورتینا دارای کیفیت ، وضوح و دوام بسیار بالایی می باشند. این دوربین ها می توانند سال ها پاسخ گوی نیاز شما باشند.

برای مشاهده ،بررسی و خرید محصولات DVR ورتینا می توانید اینجا کلیک نمایید. هم چنین در صورتی که علاقه مند به مشاهده و بررسی محصولات در سایت رسمی برند Vertina هستید می توانید اینجا کلیک نمایید تا رفرنس این برند را مشاهده نمایید.

از این رو سیتی سازه این برند با کیفیت و با دوام را برای عرضه به مشتریان عزیز موجود و عرضه نموده است. این سیستم های مدار بسته شامل ۲ سال ضمانت و ۵ سال خدمات پس از فروش این شرکت هستند.