بهترین مارک سینک ظرفشویی در ایران

در طول سالیان گذشته با پیشرفت تکنولوژی و دانش در صنعت و ساخت کیفیت محصولات داخلی در زمینه تولید انواع سینک ظرفشویی آشپزخانه به مراتب افزایش داشته است. بهترین بودن در برند ها به پارامتر هایی مانند خدمات پس از فروش ، مواد اولیه مصرفی ، نحوه و کیفیت ساخت ، میزان تولید و عرضه و همچنین قیمت گذاری و ارزش خرید بستگی دارد. برند هایی مانند ایلیا استیل و یا استیل البرز توانسته اند با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب در بازار حضوری پررنگ و قوی پیدا کنند. و همچنین برند اخوان نیز با قیمت هایی اقتصادی توانسته در بازار سهمی برای خود بگیرد. اما در این بین برند هایی هم هستند که تولید نداشته و سینک های تولیدی کشور هایی همچون ترکیه و چین را بصورت وارداتی عرضه میکنند. برند های کن و لتو گل سرسبد و دو تا از پرفروش ترین برند ها در این زمینه اند. که البته کیفیتشان در بعضی موارد از همتایان داخلی شان بیشتر است.

بهترین سینک استیل ظرفشویی

سینک ظرفشویی چه مارکی خوبه ؟

یکی از مهم ترین عوامل در کیفیت سینک ؛ آب بندی و کیفیت اتصالات و نصب است. سینک ها عموما در دسته های روکار و توکار وجود دارند. سینک های روکار ، نصب راحت تری داشته و از چوب کابینت محافظت بیشتری می کند. اما دسته سینک های توکار زیبا تر بوده ، نمایی مدرن به آشپزخانه می دهد و همچنین تنوع بیشتری در بازار دارند. دسته ای از سینک های توکار به با نام سینک های توکار همسطح شناخته می شوند ، ظرافت بیشتری داشته ، همسطح با کابینت نصب می شوند تا هماهنگی و زیبایی را به اوج برساند. اما اگر نیازی به سینی سینک نداشته و تنها لگن سینک نیاز شما را رفع می کند ، حتما سینک های زیر صفحه ای را مد نظر داشته باشید. این محصولات همانطور که از اسمشان پیداست به زیر صفحه کابینت محل نصب متصل می شوند. از معایب این دسته و حتی سینک های توکار می توان بالا رفتن امکان پوسیدگی چوب در اثر آب بندی نامناسب محل اتصال سینک را نام برد. در ادامه در هر نوع از سینک به بررسی برند های مطرح بازار می پردازیم.

بهترین برند شیرآلات

بهترین مدل سینک ظرفشویی استیل

مدل های بسیار متنوع و گسترده ای در بازه های قیمتی مختلف و نیز با کیفیت هایی متفاوت در بازار وجود دارند. چرا که به واسطه سابقه و حضور چندین ساله و همچنین هزینه مقرون به صرفه این دسته از محصولات تولید و فروش خوبی دارند. اما ما در این بخش به معرفی دو محصول پر فروش و با کیفیت بازار می پردازیم:

سینک ۷۳۴ استیل البرز

این محصول از برند ایرانی استیل البرز است که سال هاست با کیفیت در تمام عرصه ها خدمت رسان مشتریان است. این مدل به واسطه ابعاد خوب و همچنین کیفیت بالای ورق استیل استفاده شده آمار فروش بالایی را داراست. آماری که بر کیفیت برند و محصول صحه میگذارد. این کالا در دو نوع روکار و توکار  تولید می شود و شما با هر نوع نصبی که در نظر گرفته اید و بر روی هر کابینتی می توانید آن را استفاده کنید.

بهترین سینک استیل در بازار

ابعاد مدل روکار ؛ ۱۲۰*۶۰ و در مدل توکار ۱۱۶*۵۲ است. جنس سینک نیز از استنلس استیل با ضخامت هشت دهم میلی متر است که ضخامت بالایی محسوب شده و استحکام خوبی دارد. این سینک دارای یک سینی و دو لگن با عمق ۱۸ سانتی متر ( نسبتا عمیق ) بوده و کاربری معقولی را برای شما فراهم می کند. با وجود نداشتن میوه شور این محصول از محل نصب شیر آب ؛ تخته ساطور ، سبد و نیز مایع براق کننده مخصوص استیل بر روی کالا نیز بهره می برد.

 

سینک ۲۰۷۰ ایلیا استیل

مدل ۲۰۷۰ توکار ، مشخصاتی مشابه محصول معرفی شده دارد. دو لگن عمیق با عمق ۳۰ سانتی متر و یک سینی و ابعاد کلی ۱۲۰*۵۳ مشخصات کلی این محصول را تشکیل می دهند. ضخامت استیل یک میلی متر ، حاکی از مقاومت و کیفیت بالای استیل استفاده شده دارد. همچنین این محصول مانند سایر محصولات ایلیا استیل از  گارانتی و خدمات پس از فروش ده ساله برخوردار است.

بهترین سینک استیل بازار ایران

بهترین برند سینک ظرفشویی گرانیتی ایرانی و خارجی

محصولات استیل به خاطر سابقه طولانی تر در بازار ، راحتی نصب و نگهداری و استفاده خواهان و خریداران زیادی را در طول زمان به خود جذب کرده اند. اما امروزه با پیشرفت در صنعت ، محصولات متنوع تر و بیشتری به بازار عرضه شده اند. این محصولات با وجود اینکه زمان زیادی از عرضه و ارائه شان در بازار نمی گذرد. خریداران زیادی را به واسطه مزیت هایشان جذب میکنند.  محصولات گرانیتی گستره انتخاب را با بالا بردن تنوع رنگ و گسترش داده اند. مواد اولیه این محصولات که عموما از خرده سنگ و رزین های مخصوص تشکیل میشود این امکان را فراهم کرده تا سینک هایی یک تکه ، با استحکام بسیار بالا و در طرح ها و رنگ های مختلف ساخته شود. تمام این خحصوصیت ها در کنار نگرفتن لکه های آب و چربی و خصوصیت آنتی باکتریال ، این جنس و نوع سینک را بسیار محبوب ساخته است. تا حدی که برندهایی مانند گرانیکو و مکاپا به صورت خاص محصولات گرانیتی را تولید و ارائه میکنند که از کیفیت مناسبی هم برخوردارند. 

بهترین سینک گرانیتی سفید

در کنار دو برند ذکر شده ، برند های دیگری نیز محصولات گرانیتی را عرضه میکنند. سینک های گرانیتی برند کن که با نام کن تراست در بازار عرضه می شوند تنوع رنگ زیبایی دارند که انتخاب را برای هر سلیقه و چیدمانی آسان میکند. در کنار و هم رده با کن ، می توان سینک های گرانیتی بیمکث را نام برد که کیفیت و تنوعی مشابه با محصولات کن دارد و انتخابی میانه محسوب می شود. اما به عنوان بهترین برند و بالا ترین کیفیت در بین محصولات گرانیتی ، میتوان محصولات گرانتی برند لتو را نام برد. چرا که با وجود تنوعی به نسبت کمتر از رقبا ، کیفیتی بسیار بالا داشته و در ازای قیمت بالا تری که نسب به سایر برند ها دارد کیفیت و تجربه کاربری بالا تری را فراهم میکند.

گرانیتی