جایزه بهترین طراحی بیلبورد

تام ویسکامپ برنده جایزه بهترین طراحی بیلبورد مسابقه غروب تماشایی در سال ۲۰۱۶ شد. در این مسابقه از شرکت کنندگان خواسته شده بود که به طراحی یک بیلبورد چند بعدی متحرک بپردازند که در آن به صورت خلاقانه و با اصالت به غروب خورشید اشاره شده باشد.

بیلبورد تبلیغاتی

تام برای برنده شدن در این مسابقه توانست از معماران برجسته ای نظیر گنسلر، شرکت طراحی TAIT و زاها حدید پیشی بگیرد. تام طرح خود را “ناقوس برج غرب هالیوود” نام گذاری کرده که از گذشته جالب  هالیوود الهام گرفته و طرحش را از یک بیلبورد دو بعدی به سه بعدی تکامل بخشیده است.

بیلبورد تبلیغاتی 2

تام برای خلق این اثر از شرکت سازنده بیلبوردی به نام رسانه نارنجی، مهندس سازه‌ای به نام والتر پی مور و موزه هنرهای معاصر کمک گرفته است.

weho_belltower_2_small

در نمای بیرونی این بیلبورد بدنه یک هواپیما نشان داده شده است که دارای حفره می باشد. برای نشان دادن محتوای رسانه ای بیلبورد از تکنولوژی‌های مختلفی استفاده شده است، مانند ویدئو  پروژکتور و یک صفحه LED با رزولوشن بالا که دارای ساختار نامنظمی است تا بتواند بر روی بیلبورد نصب شود. این تجهیزات کمک خواهد کرد تا این بیلبورد بتواند انواع محتواهای تجاری، اتفاقات فرهنگی هالیوود، نمایش کنسرت ها و هر محتوایی را به نمایش بگذارد.

weho_belltower_13_small بیلبوذ