سیتی سازه خرید اورژانسی کالای ساختمان

 

فروشگاه اینترنتی سیتی سازه کامل ترین فروشگاه اینترنتی تخصصی کالا و تجهیزات ساختمانی از شهریور ماه سال ۱۳۹۴ فعالیت خود را آغاز نموده است. سیتی سازه همواره بر اصول ارسال سریع کالا در کم ترین زمان ممکن ، تضمین قیمت کالا و اصالت کالا پایدار بوده است . طیف وسیع محصولات فروشگاه اینترنتی سیتی سازه شامل تجهیزات آشپزخانه ، حمام و سرویس ، شیرآلات ، روشنایی ، تجهیزات گرمایشی ، سرمایشی و تهویه متبوع از برند های معتبر ایرانی و خارجی هم چون اخوان ، استیل البرز ، کن ، ایلیا استیل ، مروارید ، کی دبلیو سی ، قهرمان ، راسان ، شودر ، انرژی ، لورچ ، ایران رادیاتور و دیگر برندهای معتبر می باشد.

سیتی سازه متعلق به شرکت بازرگانی ماکان شهر سازه ویرا می باشد.

 

 

سیتی سازه تلاش نموده تا جامع ترین اطلاعات ، مقالات ، بررسی ها و کامل ترین سبد محصولات را در زمینه تجهیزات ساختمانی به مشتریان ارائه دهد. 

سیتی سازه محصولات را از برند های معتبر و با کیفیت انتخاب نموده و سعی نموده تا با بی طرف قضاوت نمودن درباره آن ها ، امکان انتخاب واقعی و صحیح را برای مشتری فراهم آورد. سیتی سازه با هدف حمایت از کالای ایرانی ، بخش عمده محصولاتش را ایرانی عرضه نموده است. بدون شک سیتی سازه کامل ترین و جامع ترین وب سایت ساختمانی می باشد.

 

ما در سیتی سازه همواره در تلاشیم تا خریدی آسان و مطمئن برای مشتریان در سراسر کشور فراهم آوریم. ما با طرح های تشویقی و ویژه فروش ، قیمت های کالا را با حداقل قیمت مجاز به دست مشتریان می رسانیم. تضمین ما به مشتریان اصالت کالا است. هیچ کالای فیک یا غیر اصلی در سیتی سازه به فروش نمی رسد.

یکی از مزایای منحصر به فرد سیتی سازه ارسال اورژانسی کالا در کمترین زمان ممکن به وسیله ناوگان اختصاصی حمل و نقل به دست شما مشتریان عزیز است.

 

سیتی سازه دارای نماد اعتماد شرکتی از وزارت صنعت معدن و تجارت است.