Categories: مقالات

رنگ سال 2017

رنگ سال 2017

اگر از فعالان صنعت ساختمان باشید که به دنیای مد اهمیت می دهند ، حتما می دانید که شرکت آمریکایی شروین ویلیامز رنگ سال ۲۰۱۶ را “Alabaster” معرفی کرده بود. حالا نوبت به معرفی رنگ سال ۲۰۱۷ رسیده است.

حاضرید تا رنگ سال ۲۰۱۷ را به شما معرفی کنیم؟! این شرکت بزرگ ، رنگ سال ۲۰۱۷ را “Poised Taupe” برگزیده است. می توان گفت که این رنگ، ترکیبی از رنگ های خاکستری و بنفش می باشد. انتخاب رنگ سال بر اساس معیارهای بسیاری صورت می گیرد. شرکت شروین ویلیامز علت انتخاب رنگ Poised Taupe را این گونه بیان می کند: «رنگ Poised Taupe یک رنگ بی طرف است، این رنگ در عین کلاسیک بودن، بسیار مدرن است و یک توازن زیبا بین رنگ های سرد و گرم محسوب می‌شود.»

در ۵ سال گذشته رنگ خاکستری خنثی حاکم دنیای مد شده بود، اما از سال ۲۰۱۷، در دنیای مد به سمت گرمتر شدن رنگها پیش خواهیم رفت. احتمالا عده زیادی همچنان  به دنبال رنگ خاکستری خواهند بود، اما اگر می‌خواهید به جلو پیش بروید، انتخاب رنگ درست، مشخص کننده قدرت برند شما خواهد بود.

در کنار این رنگ، می توانید از سایر رنگ ها مانند قرمز روشن ، آبی و یا دیگر رنگ ها به سلیقه خود استفاده کنید. اگر تصویری در ذهنتان ندارید اجازه دهید تا ما چند پیشنهاد به شما ارائه کنیم.

به عنوان مثال در راهروها و فضاهای ورودی که کف آن ها از سنگ تیره و یا چوب پوشیده شده، استفاده از حاشیه های سفید مرسوم است. توصیه می کنیم در این فضاها از چند المان رنگی در تزیین خانه استفاده کنید تا فضای سکونت کسل کننده و دلگیری نداشته باشید. به عنوان مثال در شکل زیر گل های نارنجی این نقش را بر عهده گرفته‎اند.

اگر می خواهید ار رنگ سال ۲۰۱۷ در اتاق خواب خود استفاده کنید، سقف خود را به رنگ بسیار روشن دربیاورید و همچنین در کف اتاق نیز از رنگ روشن استفاده کنید. استفاده از وسایل روشن نیز توصیه می شود تا در تاریکی شب حس نکنید در یک غار ترسناک قرار دارید.

این رنگ بی طرف در آشپزخانه با رنگ بسیاری از وسایل که در آشپزخانه قرار دارد جفت خواهد شد و عملا به هزینه زیادی در این قسمت احتیاج ندارید. در شکل زیر آشپزخانه ای می بینید که از ترکیب رنگ های سبز و زرد در کنار رنگ زیبای دیوارها استفاده کرده است.

 

 

 

 

 

 

سیتی سازه

Share
Published by
سیتی سازه

Recent Posts

سرای ایرانی سیتی سازه

سرای ایرانی سیتی سازه دیگر نیاز نیست تا راه دور بروید! در خانه بنشینید و…

3 هفته ago

خرید اقساطی ایران رادیاتور

خرید اقساطی ایران رادیاتور برای خرید محصولات سرمایشی ایران رادیاتور تا مبلغ 300 میلیون تومان…

3 ماه ago

خرید لوازم خانگی با اعتبار نسیبا

شرایط و تضامین موردنیاز یک نفر ضامن و یک فقره چک صیادی بنفش در وجه…

3 ماه ago

خرید لوازم خانگی با اعتبار فدکس

شما میتوانید تسهیلات خود را از اینجا دریافت نمایید. برای دریافت تسهیلات از فدکس باید…

3 ماه ago

فروش اقساطی تجهیزات ساختمانی و لوازم خانگی با چک صیادی

فروش اقساطی تجهیزات ساختمانی و لوازم خانگی با چک صیادی فروشگاه اینترنتی سیتی سازه طرح…

3 ماه ago

انواع سیستم تخلیه در توالت فرنگی

انواع سیستم تخلیه در توالت فرنگی یکی از سوال های رایج هنگام انتخاب توالت فرنگی…

3 سال ago