رنگ سال 2017

اگر از فعالان صنعت ساختمان باشید که به دنیای مد اهمیت می دهند ، حتما می دانید که شرکت آمریکایی شروین ویلیامز رنگ سال ۲۰۱۶ را “Alabaster” معرفی کرده بود. حالا نوبت به معرفی رنگ سال ۲۰۱۷ رسیده است.

رنگ آلابستر

حاضرید تا رنگ سال ۲۰۱۷ را به شما معرفی کنیم؟! این شرکت بزرگ ، رنگ سال ۲۰۱۷ را “Poised Taupe” برگزیده است. می توان گفت که این رنگ، ترکیبی از رنگ های خاکستری و بنفش می باشد. انتخاب رنگ سال بر اساس معیارهای بسیاری صورت می گیرد. شرکت شروین ویلیامز علت انتخاب رنگ Poised Taupe را این گونه بیان می کند: «رنگ Poised Taupe یک رنگ بی طرف است، این رنگ در عین کلاسیک بودن، بسیار مدرن است و یک توازن زیبا بین رنگ های سرد و گرم محسوب می‌شود.»

رنگ سال 2017

در ۵ سال گذشته رنگ خاکستری خنثی حاکم دنیای مد شده بود، اما از سال ۲۰۱۷، در دنیای مد به سمت گرمتر شدن رنگها پیش خواهیم رفت. احتمالا عده زیادی همچنان  به دنبال رنگ خاکستری خواهند بود، اما اگر می‌خواهید به جلو پیش بروید، انتخاب رنگ درست، مشخص کننده قدرت برند شما خواهد بود.

رنگ سال 2017

در کنار این رنگ، می توانید از سایر رنگ ها مانند قرمز روشن ، آبی و یا دیگر رنگ ها به سلیقه خود استفاده کنید. اگر تصویری در ذهنتان ندارید اجازه دهید تا ما چند پیشنهاد به شما ارائه کنیم.

به عنوان مثال در راهروها و فضاهای ورودی که کف آن ها از سنگ تیره و یا چوب پوشیده شده، استفاده از حاشیه های سفید مرسوم است. توصیه می کنیم در این فضاها از چند المان رنگی در تزیین خانه استفاده کنید تا فضای سکونت کسل کننده و دلگیری نداشته باشید. به عنوان مثال در شکل زیر گل های نارنجی این نقش را بر عهده گرفته‎اند.

اگر می خواهید ار رنگ سال ۲۰۱۷ در اتاق خواب خود استفاده کنید، سقف خود را به رنگ بسیار روشن دربیاورید و همچنین در کف اتاق نیز از رنگ روشن استفاده کنید. استفاده از وسایل روشن نیز توصیه می شود تا در تاریکی شب حس نکنید در یک غار ترسناک قرار دارید.

رنگ سال 2017 آتاق خواب

این رنگ بی طرف در آشپزخانه با رنگ بسیاری از وسایل که در آشپزخانه قرار دارد جفت خواهد شد و عملا به هزینه زیادی در این قسمت احتیاج ندارید. در شکل زیر آشپزخانه ای می بینید که از ترکیب رنگ های سبز و زرد در کنار رنگ زیبای دیوارها استفاده کرده است.

رنگ سال 2017 آشپزخانه