طراحی مدرن  و پیچیده یک ساختمان عظیم در بروکلین

شرکت طراحی ODA(یک شرکت طراحی آمریکایی که دفتر مرکزی آن در شهر نیویورک است) یک طراحی منحصر به فرد برای ساخت مجتمعی بزرگ در شهر بروکلین آمریکا آماده کرده است. این طرح بزرگ در فضایی به ابعاد یک میلیون فوت مربع اجرایی خواهد شد و نام آن «بوشویک» می‌باشد. در طراحی این پروژه به مواردی دقت شده که هزینه آن را ۲۰ درصد مقرون به صرفه تر از حالت عادی کرده است. این پروژه در محل قدیمی یک کارخانه بزرگ اجرا خواهد شد.

پروژه معماری ساختمانی در نیویورک

طراحی این پروژه به گونه‌ای است که حس فراغت و حس کار و فعالیت را در ساکنانش زنده نگه دارد. در حیاط این مجتمع مسکونی زیبا، گردشگاه‌های زیبا و پیاده‌روهایی سرسبز و زیبا طراحی شده است و با عبور از این گذرگاه‌ها به کافی‌شاپ‌ها ، رستوران‌ها و گالری‌های هنری متعددی برخورد می‌کنید. امکانات ذکر شده در کنار سایر امکانات عمومی این مجتمع مسکونی به گونه‌ای است که حس پر جنب و جوش یک جامعه شهری را برای ساکنانش فراهم می کند. بسیاری از این مکان‌ها دارای دیوارهای شیشه‌ای هستند که میان آن‌ها و محیط بیرونی‌شان ارتباط برقرار می‎کنند.

oda-new-york-rheingold-brewery-bushwick-ii-brooklyn-designboom-gif2

پروژه معماری ساختمانی در نیویورک

 

همچنین ODA قرار است با هنرمندان داخلی شهر بروکلین نیز همکاری داشته باشد تا یک مجتمع زیباتر و خلاق‌تر فراهم کند.

از نمونه های بی نظیر دیگری که قرار است در طرح بوشویک اجرایی شود می توان به فضای ۶۰ هزار فوت مربعی اشاره کرد که قرار است به عنوان مزرعه شهری بهره برداری شود. به این ترتیب علاوه بر برداشت محصول، محیطی دلنشین بر روی پشت بام آن فراهم خواهد شد. هم چنین فضای ۱۸ هزار فوت مربعی برای توسعه فضای پارک در نظر گرفته شده است .

oda-new-york-rheingold-brewery-bushwick-ii-brooklyn-designboom-x3

پروژه معماری ساختمانی در نیویورک

طرح شماتیک طراحی مدرن  و پیچیده یک ساختمان عظیم در بروکلین .

oda-new-york-rheingold-brewery-bushwick-ii-brooklyn-designboom-08 oda-new-york-rheingold-brewery-bushwick-ii-brooklyn-designboom-07